Sunday, August 17, 2008

A Crush On A Pretty Pistol



Am incetat.....intradevar..am incetat :D . Nu stiu de unde pana unde dar este final.
Problema consta in vise...probabil ar trebuii sa-mi procur o kestie de prinde visele urate(cosmaruri), hmmmmm nu, nu imi displac....chiar imi dau o satisfactie , una stranie dar care imi aduna gandurile intr-o cutie si o tin inchisa.

Probabil pana acuma va ganditi care este, simplu : moartea.
Visez ca o omor in fiecare noapte...cu un pistol, cu un cutit , dau cu masina peste ea si tot asa....nu stiu cum se face dar numai pe ea o omor...culmea....o iubeam...cred ca o mai iubesc, dracu stie.

Posibil ca demonii mei sa fuga liberi pe langa mine dar eu sa ii vad si sa nu ii ascult.
Totusi am omorat de n ori in somn...problemea mea mare este :

Cum este in realitate.

0 Comentarii:

Post a Comment