Friday, January 23, 2009

Ce Ma Eneveaza:

In general sunt o persoana calma care mai are iesiri asa....din cand in cand.
Nu deranjez pe cineva dar nici nu vrea sa fiu deranjat.

Ma enerveaza persoanele care chiar nu au nimic de spus si atarna ca niste rahati pe o sfoara la o gura de apa rece din sfantul "taulet".

De exemplu:

Scriu niste lucruri personale pe care doar eu si persoana in cauze le inteleg, restul...presupun.

Persoana in cauza mai din intamplare mai din nu stiu ce motive ii spui partenerului futalau, sau prietenei plictisite si bagareata de seama despre ce a avut de comunicat pula mea aici.

Si uite asa ajung aici, pe blogul meu si incep sa ma futa pe mine la icre ca sunt patetic si ca despre cine pula mea vorbesc eu.

Poate vorbesc despre zeita KALI ca o iubesc sau poate vorbesc despre PULA mea ca imi este draga, dar pana la urma....ce pula mea ii freaca pe ei de mine?

A stai cum era aia. Unde's multi puterea creste or not.
Coaie chiar nu aveti o viata?Chiar nu stiti s'o traiti?

De Exemplu:

Pula ala care crede ca inseamna mai mult de oooooooo si aaaaaa pe noapte, daca are parte de asa ceva.
Poate incerca sa-si imbunatateasca viata sociala sau poate priveste in jurul lui si isi da seama ca prietenul lui cel mai bun si coleg de birou ii da muie cu portia in fiecare zi.
Tovarasa ei aia buna poate trece peste vechiul: eu nu sug pula ca se procura sida asa.

Si poate aveti alta ocupatie(laba la pureci).

Sunt Roman coaie sunt visator si sperante este arma mea, ca aleg sa ma fac de ras sau sa se vb despre mine este strict treaba mea.

Sincer chiar n'as avea ceva cu voi daca in momentul in care lasati un coment atasati poza si numele adevarat, nu Anonim.

Asta demonstreaza un singur lucru : daca revolutia de la 89 era facuta cu voi acum probabil numai aveam blogul asta sau internet sau pc.

Toti sunteti zmecheri dupa un proxy sau un Anonim, sincer cu nici o durere in suflet :DURERE NICI LA PULA DE VOI BA!!!

Am orgoliu oho si e mare rau...doar sunt leu prin lege.

Concluzie: Astept sa-ti atarni coaiele de niste cuie anonimule ;)

0 Comentarii:

Post a Comment