Friday, January 16, 2009

Ce...kkt?

Stau si ma gandesc eu uneori asa ca aceasta "vreme" vremea computerelor, internetului etc etc etc..ne inmoaie.

Frate parca era mai usor pe vremea lui Odin, erai un luptator, stiai exact ce aveai de facut, mureai te duceai in Valhalla.


Da sigur, perioada barbara and shit, cum sa nu, sincer eu as prefera sa traiesc in acel timp, cand lumea credea in zei mitologici si mai existau vrajitori adevarati nu imitatii de genu Cris Angel ala.

Dar stau si ma gandesc acum, frate atunci stiai, erai razboinic sau sugator de pula.Te duceai la lupta, taiai capete te intorceai, futeai, te imbatai si maine la fel pana mureai.

Nu exista sefu stai ca pula mea......
Era ceva de genul SPARTANS!!!! iar raspunsul era AU AU.

Mda...cine stie poate ca nu m-am nascut in "vremea" potrivita.

A da...si dragostea...e acolo stateau altfel lucrurile, dar pula mea....au trebuit sa vina astia cu computerele lor :)) :D

0 Comentarii:

Post a Comment