Tuesday, January 27, 2009

Topul "Prietenilor"

Toti prietenii nostri au un clasament facut dupa niste criteri "bine definite"
Ei bine eu n-am asa ceva sunt fara topuri.Am prieteni si prietena, si mai am persoane cu care as vrea sa fiu prieten dar din pacate aceste persoane afiseaza o umbra.

M-am gandit sa pun respectivele critrerii, asa de control

Cand esti pe locul 1 - toti vin

Cand esti pe locul 2 - inca mai sunt cu tine

Cand esti pe locul 3 - toti vor doar sa vada

Cand esti pe locul 4 - tot mai sunt la usa

Cand esti pe locul 5 - tot te vor mai ajuta sa lupti

Cand esti pe locul 6 - inca mai esti in raza vizuala

Dar Cand esti pe pe locul 7 - tot se intreaba.

Cand esti pe locul 8 - lumea te evita

Cand esti pe locul 9 - iti dai seama de ce esti

Cand esti pe locul 10 - incepi sa ii pierzi

Cand esti pe locul 11 - vorbele nu-ti sunt ascultate

Cand esti pe locul 12 - intelegi ca e fiecare pentru el

Cand esti pe locul 13 - nu te mai obosesti

Cand esti pe locul 14 - numai ai respect de sine

Cand esti pe locul 15 - inseamna ca ai trait destul si ai vazut

Cand esti pe locul 16 - ai iesit din cadru

Cand esti pe locul 17 - vezi lucruri pe care nu le-ai mai vazut

Cand esti pe locul 18 - sti ce insemni

Cand esti pe locul 19 - iti pierzi iubirea

Cand esti pe locul 20 - incepi sa-ti piezi bani

Cand esti pe locul 21 - lucrurile parca numai sunt amuzante

Cand esti pe locul 22 - chiar numai sti ce sa faci

Cand esti pe locul 23 - cauti securitate pe viitor

Cand esti pe locul 24 - realizezi ce s-a intamplat

Cand esti pe locul 25 - iti dai seama ce inseamna acest top.

0 Comentarii:

Post a Comment