Saturday, February 21, 2009

Animale Fara Lesa

Dupa cum spuneam intr-un post mai vechi sunt genul de om care nu deranjeaza si doar isi spune parerea.Genul de om care nu se supara si nu cauta cearta din orice, culmea decat sa ma bat mai bine intorc spatele si plec.
Aici nu este vb de frica, in nici un caz, doar ca am invatat eu ca este mai frumos sa poti saluta oamenii si nu sa-i injuri.

Observ pe minunatul meu cont de Twitter ca apar tot felu de cordaci.Acesti cordaci nu-si dau seama ca arata ca niste animale care apara teritoriul mult iubit.
Iar pe langa asta, cand "torarasa" are o problema in a purta o discutie mai aprinsa intelectual, el sare ca un necunoscut in ecuatie si se baga asa cu o rasuflare din aia ce se vrea periculoasa, si zice:"PROBLEME BHA?"

In momentul ala, incep si rad. Observ cum esenta lui sta in marcarea teritoriului si atentionarea celorlalti din preajma, ca ea este a lui si ca nu trebuie sa te pui cu ea.Sunt satul de animale de genul asta, chiar satul.Sincer le-as scoate dintii si le-as taia ghearele.

Si eu sunt un animal, dar dresat(mai scap din lesa din cand in cand)si totusi imi dau seama cand incep sa cad in penibil si cand trebuie sa-mi arat coltii.

Draga animalule, mai ai multe de invatat.
Dar nu-i bai :) Exista Block/Ignore/Delete si tot asa ;)

0 Comentarii:

Post a Comment