Friday, February 20, 2009

Cocalarul Virtual Din Bucurestiul Aurei Loveste Iar!



















-- Instant message logging enabled --
[23:42] Maryo Galaxy: ce periculos esti , hai sa ne batem daca esti asa bengos
[23:43] Mefistofel Spore: de ce prietena?
[23:45] Maryo Galaxy: de smecher ce sunt
[23:45] Mefistofel Spore: aoleu ...
[23:46] Mefistofel Spore: si ce o sa-mi faci, periculosule?
[23:46] Maryo Galaxy: te-ai pishat pe tine aurolacule
[23:46] Mefistofel Spore: noap, sunt perfect uscat
[23:47] Mefistofel Spore: dar, de ce esti asa de violent?
[23:47] Maryo Galaxy: ca esti un newbie prost
[23:48] Mefistofel Spore: ahamz
[23:48] Mefistofel Spore: si daca sunt noob sunt prost sau necunoscator?si de ce trebuie sa te porti asa de violent?
[23:49] Maryo Galaxy: da ce ti-am facut frate, ca nu am dat in tine
[23:49] Maryo Galaxy: esti barbat sau ce?
[23:49] Mefistofel Spore: pai nu ai dat, dar ai fost verbal violent.
[23:49] Mefistofel Spore: si aici se aplica niste reguli cu 7 ani de acasa
[23:49] Maryo Galaxy: si cred ca te-ai speriat tare
[23:50] Mefistofel Spore: nu, sunt foarte calm
[23:50] Mefistofel Spore: :)
[23:50] Mefistofel Spore: apropo, aura stie ca vb asa
[23:50] Mefistofel Spore: ?
[23:50] Maryo Galaxy: asa cum?
[23:50] Mefistofel Spore: asa periculos
[23:50] Maryo Galaxy: ce e periculos in conversatia noastra ? mai ales ca e in im
[23:51] Mefistofel Spore: pai tu, tu esti singurul periculos de aici, vrei sa ne batem.
[23:52] Maryo Galaxy: sa ne batem da sa vedem care e sefu , sa nu e mai dai la mine daca sunt mai bun si invers si nici macar nu am zis in ce sa ne batem , poate in x si 0
[23:53] Mefistofel Spore: asta cu x si 0 e bine de stiut, dar de ce trebuie sa fie un sef?nu suntem toti egali ?
[23:53] Maryo Galaxy: trebuie sa fie si un sef ca latfel ar fi haos
[23:54] Mefistofel Spore: pai oricum e haos aici, din moment ce lasa persoane ca tine sa mearga libere pe aici .
[23:55] Maryo Galaxy: vezi cum ma provoci
[23:55] Mefistofel Spore: eu?tu te provoci singur din momentul in care ai tag cu GL-Boss
[23:56] Maryo Galaxy: ti-am spus ca esti prost ca nici macar nu am eu tagu ala
[23:57] Mefistofel Spore: pai nu, ca nu-k ai activat :)
[23:57] Mefistofel Spore: dar nu ma mai face prost, spune doar ca nu am dreptate
[23:57] Maryo Galaxy: pt mine esti prost sau hai sa spunem chior
[23:58] Mefistofel Spore: acum sper ca esti constient ca ma jignesti
[23:59] Maryo Galaxy: vai doamne eu ? ce vina ai tu ca esti chior
[23:59] Maryo Galaxy: se mai intampla
[23:59] Mefistofel Spore: da, dar trebuie sa ierti si sa vorbesti frumos nu sa te dai smardoi
[23:59] Maryo Galaxy: stii ceva pishatule tu ai inceput
[0:00] Mefistofel Spore: uite iar ma jignesti.
[0:00] Mefistofel Spore: cu ce am inceput eu ?
[0:00] Maryo Galaxy: cu explicatia tag ului
[0:00] Mefistofel Spore: da, si dupa ce am vazut ca nu este asa , mi-am cerut scuze.
[0:01] Maryo Galaxy: nu vad scuzele , arata si mie
[0:01] Mefistofel Spore: [23:42] Mefistofel Spore: aaaaa am crezut ca vine de la galati lache boss scuze...
[0:02] Maryo Galaxy: pai e ironic ce ai spus tu aici
[0:02] Mefistofel Spore: nu, este adevarul.
[0:02] Mefistofel Spore: ca la cum vorbesti mai mult ca sigur esti un cocalar
[0:03] Maryo Galaxy: TI-AI DORI SA FII COCALAR CA MINE SARACULE
[0:03] Mefistofel Spore: nu , de fapt sun ala de va pune pe net si rade lumea de voi.
[0:05] Mefistofel Spore: iti multumesc pentru material, unde tip plin de resurse. app salut-o pe aura din partea mea.
[0:05] Mefistofel Spore: la revedere
[0:06] Maryo Galaxy: CE TARE ESTI
[0:06] Maryo Galaxy: nu mai aveti subiecte de ziar si veniti in sl, saracilor sa mai castigati si voi un ban
[0:07] Maryo Galaxy: si mai lasa-ma cu aura ta ca ce daca e owner la bucuresti crezi ca e dumnezeul jocului
[0:07] Mefistofel Spore: pai cam da
[0:07] Mefistofel Spore: ca poate sa-ti dea ban
[0:07] Mefistofel Spore: :)
[0:08] Maryo Galaxy: si nu mai pot eu ca am ban pe bucuresti mare smecherie de insula
[0:08] Maryo Galaxy: si asa vin numai minori si aurolaci aici
[0:08] Mefistofel Spore: pai, observ....
[0:08] Mefistofel Spore: oricum e naspa
[0:09] Maryo Galaxy: exact
[0:09] Mefistofel Spore: pai si de ce mai stai
[0:09] Mefistofel Spore: ?
[0:09] Maryo Galaxy: pai stateam de vorba cu cineva ala cu tagu gl boss
[0:09] Maryo Galaxy: acum plec
[0:09] Mefistofel Spore: am inteles.
[0:09] Mefistofel Spore: bine atunci
[0:09] Mefistofel Spore: la revedere
[0:10] Maryo Galaxy: si daca vrei mergem oricand sa ne batem , in ce vrei tu
[0:10] Mefistofel Spore: am inteles.
[0:10] Mefistofel Spore: danscristian.blogspot.com
[0:10] Mefistofel Spore: o sa te vezi acolo in cateva minutele.
[0:10] Mefistofel Spore: ;)


Ce ziceai tu Aura?Cei 7 ani de acasa?Asa ai invatat tu, cu sefu si bataie?
Observ ca merge Bucurestiul uns, nici macar cocalarul de sus numai poate de tine si de Bucurestiul tau.

Lasa mai Aura, astept sa-mi dai dreptate.:)

0 Comentarii:

Post a Comment