Wednesday, February 18, 2009

Criza Trece si la DAVA!!!

Am alfat de la Zoso care a aflat de la Realitatea ca PRETUL HEROINEI A CRESCUT IN CAPITALA.
Ba da-ma dracu.Am citit articolul in care Ciocan bate cuie in dealerii de heroina din Bucuresti si cica ii si prinde.

Acum puteti rade.

Deci pentru consumatorii de dava care se dau pe net, trasati fire albe cu noul pret pe doza : 70-80 Ron.
Eu nu cred ca am auzit la un dealer: "Frate am tot praful asta si nu stiu cum pot scapa de el."

Deci in lipsa de calitate materiala realitatea arata ca se adreseaza si comunitatiilor de droghisti din Bucuresti.Faceti-le ma si forum, un site de retete si de locuri de cumparat.

Asta ma duce la o stire din ziar care suna ceva de genu: "zeci de pungi de heroina se aflau chiar sub nasul politistiilor" Adica politistii trag pe nas? :)) =))

PS: Aura vezi sa nu se ajunga si la tine in Bucuresti la criza asta naspa.Da oricum cocalarii tai nu stiu ei de asa ceva, la ei drogul preferat este prostia in cantitate multa.

0 Comentarii:

Post a Comment