Thursday, February 19, 2009

Mandrie De Pitzipoanca

Vad ca Aura tot se lauda cu al ei CocaLand.Pot zice chiar de 3 ori pula intr-un mod clasic.

Tu chiar nu ai pic de obraz? Dupa ce am dat cu tine si cu CocaLand-ul tau de toti "peretii" internetului, tot mai vrei?

ASA da, dar cantitativ, nu calitativ.
Da sunt activi,dar cum? Agatat sau cerut conturi de hai cinci.In nici un caz nu sunt activi in Second Life pentru un role play.

Draga Aura, Second Life-ul este un MMORPG. Poate nu stiai.Adica joci un rol acolo in pula mea!!! mai pe intelesul tau.
Dar lasa astept un Viktor Kapra sa-si construiasca o parere legata de CocaLand-ul actual din Virtual Bucharest.

Am intrat azi si nici o schimbare, cocale peste cocale.Am intrebat acolo un lucru simplu: Care stie cum se scrie un C.V.?
Raspunsul: "Cemi tre cv eu ma duc sa ma angajez"

PS: Astept sa te pocaiesti.

0 Comentarii:

Post a Comment