Monday, February 16, 2009

Virtual Bucharest egal Hi5 sau Mirc?

Pentru ca nu ma pot abtine si trebuie sa ii arat in continuare Aurei Tatu ca Bucurestiul ei iubit a devenit un fel de Hi5 sau Mirc, mi-am facut alt cont si am intrat sa vad ce mai combina cocalarii acolo.

Normal incearca unu mihaita brinner o combinatie cu o brighete aka dulcyka.
Si normal ca se poarta o conversatie ca pe mirc.

[2:10] mihaita Brinner: dati profilul aici, poate ma innebuniti :))
[2:11] lyly Dover: nici o sansa
[2:11] lyly Dover: :))
[2:11] Izzy Warden: :)))
[2:11] mihaita Brinner: :))
[2:11] Mefistofel Spore: mihaita ...si daca te inebunesc ce faci
[2:11] Mefistofel Spore: ?
[2:11] mihaita Brinner: ma tratez
[2:11] Mefistofel Spore: prostie nu se trateaza
[2:11] lyly Dover: socola e bine?
[2:11] lyly Dover: iti fac o rezervare?
[2:11] Mefistofel Spore: *prostia
[2:11] mihaita Brinner: mefistofel, ma scutesti
[2:12] Mefistofel Spore: nu's doctor
[2:12] Mefistofel Spore: dar am un remediu
[2:12] Izzy Warden: atunci se ia de mana...cu... si se face manechin=))))))
[2:12] Mefistofel Spore: contine plumb
[2:12] mihaita Brinner: deci fetelor, care sare cu profilul ?
[2:12] mihaita Brinner: pe brighi am vazut-o :)
[2:12] Izzy Warden: si? se merita?:P
[2:13] Memory Thorne shouts: MIRELA
[2:13] mihaita Brinner: eu de unde sa stiu al cui e profilul acela
[2:13] mihaita Brinner: poza e dragutza :))))
[2:14] Izzy Warden: :)
[2:14] Izzy Warden: :)))
[2:14] mihaita Brinner: m-as duce pana la chisinau pt ea :))
[2:14] Izzy Warden: chisinau???
[2:14] Izzy Warden: OMG
[2:14] mihaita Brinner: sau budapesta, oriunde in lume :))
[2:14] mihaita Brinner: profilul e de constanta
[2:15] Andrey Lamilton: de luni ati luato cu dansul?
[2:15] Izzy Warden: hai mey ca s-a suparat
[2:15] Izzy Warden: am fost prea rea??
[2:16] Barmanita Amy: Here is your Gin and Tonic littleangel Hendes
[2:16] mihaita Brinner: lol, daca imi faci rost si de id-ul de mess esti tare :))
[2:16] mihaita Brinner: a gasit iesirea :))
[2:16] Izzy Warden: eh dah...nu vrei sa fac si prietena mea???0
[2:17] mihaita Brinner: nu stiu,e pe gustul tau ?:))
[2:17] Izzy Warden: hahhaha


Nu-i nimi Aura, nu plange nu la toti le curge cultura, de care vorbeai, prin sange.
Dar wtf sunt eu rau si trebuie sa-mi fac prietena, dar apropo draga daca te lovesc la encefal cu un luceafar, mergem si noi o tura dupa statuie?

Nu de altceva sa-mi masori cultura cu gura.
Da-ma dracu sunt si poet :))=))

Ok a fost ieftin, da sunt labagiu si nu stiu nimic dar cred ca e destul ca sa-i invat pe altii .


Urari draga Aura.Stiu ca ma iubesti ;)

1 Comentarii:

Anonymous said...

aaa :)) pai de cocalar si gagicar pe mihaita Brinner il stie toata lumea , a luat ban pe VB la greu , nimic nou sub soare :)) se da fitzos si interesant dar bubuie sub el

Post a Comment