Wednesday, March 25, 2009

10 minute jalnice

Nu inteleg ce este cu "bloagherii" astia. Toti se cred un fel de macho sau cum?
Intamplarea de mai jos este 100% reala. Cel care este vizat poate isi da seama de tampenia lui.

Trip: lol
Trip: cum ma ti-a zis pe fata ca vrea sa te futa?
****: ăăă da....
Trip: hai mai...
Trip: zi-mi cum ti-a zis
****: stai asa...
****: deci
****: da sa ma sarute... plm si ma ia in brate si da sa isi impinga monstra aia de cocos si tot incerca sa ma atinga plm si eu era ceva de gen: "ce vrei tu ma?" si knd am vzt ca plm asta nu ma mai lasa in pace l-am intrebat ce dracu vrea, si-mi zice: "doar 10 min si e gata"
Trip: lol
****: faza asta m-a infuriat de-a dreptul... am eu fatza de-o tuta care se fute 10 minute cu un tip slab si care nu ma atrage...
****: cand eu am un barbat care ma fute de imi sar capacele?
Trip: noap
****: cu care am orgasme peste orgasme si care se poarta super mijto cu mn... sa dau eu asta pentru 10 minute amarate in care sigur nu as fi avut orgasm si m-ar fi scarbit fiecare secunda in care m-ar fi penetrat?
Trip: pai acum nu stiu ....
Trip: dar nu cred
Trip: pot sa postez asta pe blog?
Trip: bine
Trip: nu cu nume
Trip: and shit..
Ella: da, sure
Ella: u can do it
Trip: multam


Tipul despre care se discuta mai sus, este un cunoscut bloagher. Coae poate asa intelegi: ARE PRIETEN!!! IUBIT!!! SAU CUM PULA MEA VREI TU SA-I ZICI!!!

Nu dau nume, dar daca mai face o nesimtire ca asta am sa-i dau numele.

PS: stiu ca am lasat numele ei mai jos, am lasat cu un scop.

0 Comentarii:

Post a Comment