Tuesday, March 10, 2009

Aberatii Policrome

Daca am invatat ceva din toate cacaturile pe care le-am trait in atatia ani, a fost sa nu-mi pese si sa trec repede peste cacatul din fata mea, adica: Jump!!!

Nu inteleg cum anumite persoane reusesc sa-si faca posturi pe blog in care sa-si verse nemultumirea fata de un lucru pe care cica nu-l mai baga seama.

Okay, total ciudat, nu?

Dar in momentul de fata sunt foarte calm si intelegator. Scolareii care nu-si pot vedea de viata lor, sa-si ridice capul din pamant si sa beleasca urechile catre mine:

N-am de gand sa fac ceva.
N-am de gand sa ma razbun intr-un fel.
N-am de gand sa fac tam-tam.

O sa fiu ca si pana acum. Ce inca nu pot intelege este de ce in continuare sunt eu un subiect de blog? Adica pula mea, nu's un VIP sau ceva de genul.

Get a life in pula mea, ca sa zic asa.

Multumesc.

0 Comentarii:

Post a Comment