Friday, March 13, 2009

Doua modele plus tuta grajdului

Azi am asistat la o conversatie intre doua modele si o "ziarista". Exprimarea presupusei "jurnaliste"b era mai barara ca toporul bunicului meu pe care nu-l mai are, trecem peste.

Normal si logic ca discutia de baza era despre o gagica care face o emisiune si cat a luat in greutate de cand este gravida. Iar jurnalista era ceva de genul: "Moama frate zi-mi acolo ca e marfa ce spui fata." Culmea, tuta este redactor sef :|

Discutia de mai sus este ovar and aut si urmeaza: "fata ce masina ai ?". Una are un Audi TT alta un Audi A4 iar "jurnalista" este atat de blonda incat nici permis sau instructor nu are.

Cele doua sunt sunt pizde de fotbalisti si logic ca una este la facultate iar a doua nu face facultate, dar ele cu buzele alea rujate au zis ca pe la 2000 de euro maxim se scoate pe luna un model. Si atunci am zis(in gandul meu)de unde dracu au astea bani de toale si masinute?

Simplu: Sunt pizde de "fotbalisti". Adica de aia de alearga ca niste pui beti intr-o cusca. Da, rate bete din alea de nu stiu cum ii cheama pe teren.

Deci dragele mele urmaritoare : futbolisti sunt o gramada pe la noi, ce mai asteptati? Se traieste bine. Adica cum da la C.V. : Gagica De Fotbalist. E? Suna bine, nu-i asa?

0 Comentarii:

Post a Comment