Monday, March 16, 2009

Love sweet Love

De ceva vreme urmaresc pe twitter doua persoane. Alexandra Si Alec . Eu i-am cunoscut prin intermediul locului de munca. De Alexandra mai stiam ceva dar de Alec, nimic. Cei doi se completeaza atat pe plan muzical cat si pe plan sentimental. Am tot urmarit mesajele lor si am observat cum se completeaza unul pe celalat. I-am vazut cantand live, i-am vazut cum se inteleg dintr-o privire. Am vazut cum isi dau mesaje pe twitter. I-am vazut cum se comporta cand sunt impreuna. Am vazut cum ea il priveste si cum el o atinge.

Toate cele de sus sunt un exemplu de iubire intensa si sincera. Nu cred ca am mai vazut asa ceva de foarte mult timp. Pot spune ca sunt mandru ca ii cunosc si le ascult muzica cu placere. Ce nu pot intelege eu in Romania asta mare si mirobolanta este urmatorul lucru: De ce la tv nu se face o emisiune cu cei doi si despre iubirea lor? De ce trebuie sa o vad pe iza cum o cheama pe aia sau pe irinel. De laura andresa sau mai stiu eu cine nici nu mai zic.

Cei doi formeaza un cuplu exceptional demn de luat ca exemplu pentru cei care se iubesc. Daca pe la tv-ul nostru mult prea iubit s-ar face o emisiune cu cei doi in care sa-si povesteasca povestea de dragoste pe care o traiesc, eu m-as uita la toate episoadele.

N-am scris acest text doar pentru ca ii cunosc. Am scris acest text pentru ca in viata reala nu mai vezi asa ceva. Dar daca vezi asa ceva, o iubire ca a lor, momentul trebuie imortalizat si pus in rama iar apoi admirat in fiecare zi.

Link catre muzica lor: MySpace YouTube

1 Comentarii:

Anonymous said...

sunt asa de frumosi impreuna.. e acel fel de iubire calma, pura. si asa e, se inteleg numai din priviri, se simt.

si ea e o scumpa si o dulce.

hihi, degeaba, ca nu poti vbi despre asta, mai bine taci si te uiti..

Post a Comment