Wednesday, April 8, 2009

Despre Clipuri

De curand am facut un clip. Si anume:


I don't like 2 kick ma shit. Anume nu-mi place sa-mi explic faptele.

Acum, privim clipurile din Romania, foarte frumos si interesant.
In general suntem obisnuiti cu clipuri care au efecte de te rup, trav-uri si cut-uri multe.
Eu am incercat sa aduc un iz de afara. Pe clipurile din afara mai under de gen, se foloseste foarte mult jocul de lumina si cadrele mai lungi.
Am facut ceva artistic. Cadre statice cu joc de lumina. Jocul de lumina oferind dinamismul necer cadrului.

Acum ca am explicat asta unora, recomand aruncarea "uachiului" pe clipul lui Coolio - Gangsta's paradise. Dupa ce priviti cu atentie acel clip o sa vedeti niste lucruri.

N-am cum sa va expic ce inseamna lumina intr-un cadru, sau compozitia cadrului, este foarte mult de explicat si daca nu ai niste cunostinte despre film making vorbesc ca bou.
Clipul nu este unul genial. Nici unul prost. Este un clip okay, nimic mai mult.

Celor care comenteaza fara un argument le recomand sa-si tina gura.

Multumesc.

0 Comentarii:

Post a Comment