Friday, April 10, 2009

Problema cu volumul

Cand nu esti bagat in seama si plictisit ridici volumul. Nu pentru a deranja in stanga si-n dreapta, doar sa te auda cine trebuie. Pari si putin nervos si crezi ca esti scos.
In general iti place sa-ti critici ocupantii spatiului care intra in campul tau vizual dar pe tine nu. Ntz Ntz Ntz....asta este sfanta la tine, critici ce vezi dar nu si ce se reflecta in oglinda.

Nu-mi plac persoanele care se cred mai importante decat scrie pe "cartea de vizita". Eu spre deosebire de ei, am invatat sa tac, sa analizez iar apoi sa dau un verdict, si nu lui sau lor sau ei :) verdictul mi-l dau mie, eu am nevoie de el. ;)

Draga cititorule, cand esti nervos si vrei sa faci o actiune de moment, cel mai bine este sa taci si sa te calmezi. Dupa ce te-ai calmat analizeaza. Stiu o sa-ti para rau, ca mai bine ziceai atunci si etc. Lasa, ca nu-i dracu atat de negru. ;)

Roate se intoarce, parca asa era.....

0 Comentarii:

Post a Comment