Tuesday, June 30, 2009

Anti-Social

Intr-o lume atat de jegoasa, fitoasa, ascunsa si dornica de putere si faima eu ma declar ANTI-SOCIAL.

Nu ies la intalnirirea asta intre bloggeri, nu ies sa cunosc lume noua si mai ales nu-mi doresc asta. Stau foarte bine in casa si in propiul meu scaun. Ma declar multumit de tovarasii mei virtuali. Am constat ca acesta "boala" este foarte buna. De ce sa-mi fac prieteni noi? Sunt bucuros si plictisit de astia pe care-i am. De ce sa stau sa socializez pentru a ma face placut unor persoane pe care abea le-am cunoscut? De ce trebuie sa stau frumos si sa-mi controlez comportamentul grotesc? De ce nu pot sta liber si destins in fata unor noi cunoscuti? De ce trebuie sa-i impresionez cu ceva pentru ca mai tarziu ei sa-si spuna o parere falsa despre mine?

Refuz, refuz sa fac acest joc cretin, tampit si inutil al acestei societati cretine care vrea doar recunoastere de pe urma unor lucruri care nu exista. Sunt satul de acest joc murdar al cuvintelor frumoasa doar pentru a lasa un gust dulce si nu unul amar in gura celor proaspat cunoscuti.

Doamne, fereste-ma de mai multi dusmani | Ca de mai multi prieteni ma feresc singur, ca de cleptomani

0 Comentarii:

Post a Comment