Friday, June 26, 2009

Bye Bye Lynx.....

Cum probabil multi nu stiti, nu mai lucrez la RadioLynx. Mi-am schimbat locul de munca.

Totul a plecat de la oboseala si foarte multa munca si un mail. Dupa plecarea initiala a fost o tentativa de intoarcere dar dupa o discutie cu Alexandru Ciochia, mi-am dat seama ca multe lucruri nu mai sunt cum am crezut eu. Asa ca am stat si m-am gandit ce anume pot sa fac. Ma pot intoarce sau pot face altceva. Am ales altceva, cu toate ca am fost putin trist. Sunt niste sentimente care inca ma leaga de acel loc dar in conditiile actuale nu ma pot intoarce acolo. Poate pe viitor, cine stie.

Acum probabil multi intrebati ce altceva. Postul se numeste Game Tester si se desfasoarua in cadrul E.A. Romania(Electronic Arts) Pentru cei care nu stiu despre E.A.
Si nu, TESTINGUL nu este egal cu TE JOCI TOATA ZIUA!!! ;)

Pot spune ca sunt mai odihnit, mai calm si mai intelegator. Astept sa vad cum evoluez in cadrul companiei E.A. :)

0 Comentarii:

Post a Comment