Monday, December 21, 2009

SL Virtual Cocaland

Azi vorbeam cuo prietena pe SL si imi zice : bai cred ca nu mai esti banat acolo. Ghiciti ce? Nu mai am ban....hmmm hai sa vedem cum pot sa-mi mentin banul acolo. :)

LE: Am rezolvat :D

Trip Draconia: Aura vezi ca nu mai am ban ...
Trip Draconia: rezolva te rog sa nu iti jignesc cocalarii

Si acum IM de la Aura :

-- Instant message logging enabled --
[6:47] LaraCroft Akula: mai cocalare
[6:47] Trip Draconia: looool....
[6:47] LaraCroft Akula: cand ai sa inveti sa vorbesti frumos
[6:47] LaraCroft Akula: o sa mai discutam
[6:48] LaraCroft Akula: pana atunci ti-am pus banul la loc
[6:48] Trip Draconia: foarte perfect...
[6:48] Trip Draconia: :)
[6:48] LaraCroft Akula: gratiasem toata lista dar unii sunt atat de idioti incat nu merita
[6:48] LaraCroft Akula: hai pa, ia si mute
[6:48] Trip Draconia: looool

Cum spuneam... :) eu cocolar...mda....uachey....lipsa de pula duce la ?

4 Comentarii:

Anonymous said...

ce mare cacat ca esti banat pe vb ? acolo tre sa te duci numai ca sa tragi o burta de ras la ce auzi !! Numai ineptii !! eu am auzit-o pe Lara zicand ca unul Julio Paulino trage niste labe in monitor si face orgii sexuase cu avatarele lui !! pai ea poa sa zica si labagiu, poa sa faca idiot pe toata lumea , cretini , oligofreni dar daca aude cuvantul pulica, moare de banuri ce dRac !! hai mai lume , da-l in pana mea de VB

THEO said...

ssi urmuz era mai comprehensibil

Anonymous said...

lasa-l mai nenea THEO pe Urmuz zis si Demetru de la endometru:))))))))) este de mult oale si ulcele cu scrierile lui cu tot, aici este blog de tocat pe Lara si cocalandul ei , nu filozofii de tataici care stiu sa se faca intelesi (" asa zice ei ")

Unknown said...

Mai sincer eu ma uit asa cu parere de rau in urma. Privesc alte Sim-uri care rup norma cu o gramada de lucruri de calitate. Eu eram dispus sa investesc acolo dar in lucruri de calitate...

Post a Comment