Thursday, December 24, 2009

Sofer De Cacat

Azi este o zi neagra, neagra dintr-un singur motiv: Am fost infundat in aripa stanga de un dobitoc si jumatate pe o strada de cacat ca la romani. Trag mai pe dreapta sa-i fac loc, el se apropie de mine, eu trag mai in dreapta el mai mult langa mine, face semn sa dau in spate, eu dau in spate si uite o infudatura la mine si o zgarietura la el. Se da jos din masina nervos si urla putin. Zice ca i-am infudat aripa. Eu nici atat. Tot o tine pe a lui. Eu ii spun ca doar i-am zgariat aripa nu i-am infudat nimic. Incepe cu amenintarile: ca imi face probleme ca nu stiu ce. Bun, eu ii spun: prietene asta este amenintare, se face de judecata. O lasam noi la vorba si cum ne intelegem? Pai mergem la accidente usoare Sector 3 dar nu azi ca omu are treaba. Imi da o carte de vizita : www.ursguard.ro

De ce ma ameninta el? Pentru ca vezi domne lucreaza la o firma de care nu a auzit nimeni si cica are contacte la politie. Bun.....hai sa o vad si pe asta.
Nu ma deranjeaza ca a fost infundata masina, platesc, asta este, ma deranjeaza ca vrea sa ma arda pentru ce nu am facut, adica, cica eu i-am infundat aripa mai in spate, spre portiera. Eu pe bara nu am nimic, pe aripa unde cica l-am infundat nu am nimic. Luni la politie sa vedem ce se intampla. In plus dupa politie ii dam si numele si numarul de la masina, ca el imi face probleme.

Concluzie: Are fata de securist imputit si un tupeu de pute pamantul sub el.

LE: L-am iertat pe fraier. Normal ca nu a venit la politie si a renuntat la tot ce mi-a zis el mie.

0 Comentarii:

Post a Comment