Tuesday, January 26, 2010

Nu Inteleg

Pentru ca eu am niste prieteni speciali care nu dau 80 ron pe un joc trebuie sa stau eu sa intru pe servere neoficiale pentru a juca cu ei. Vorbesc de Warcraft 3 si de serverele : Eurobattle.net si G-Arena. Intru pe forumuri si tot ce gasesc este un patch pe unul, iar pe celalat un client. Ma uit ca boul si nu inteleg ce trebuie sa fac. Instalez clientul dar pana aici.... ma bate, deci ma bate grav...este un fel de steam dar care face ceva...dar nu stiu cum face ca nu are un tutorial....
Nu gasesc BnEditor pentru a adauga Gateway-ul lor singur fara installerul lor.
De ce nu folosesc installerul lor? Pentru ca eu am versiunea originala de WarCraft 3 si este up 2 date si nu pot instala peste. Nici unul din marile servere neoficiale nu spun lucrul asta. Instaleaza si instaleaza si merge, atat.
Pana la urma il las asa. Prea multa bataie de cap.

PS: daca stau sa ma uit prin forum probabil sunt posturi si etc dar de ce sa fac asta cand eu am un link care-mi spune ca merge.

0 Comentarii:

Post a Comment