Tuesday, January 12, 2010

Symantecule Unde Esti Tu Tata?

Acum un an de zile am primit anti-virusul : Norton. Totul bine si frumos pana cand a inceput sa expire :(. Imi place ca avem reprezentant in Romania dar nici macar un punct de Vanzare. De ce sa intru on-line sa-mi reinoiesc key-ul sau etc....... Nu fratie, vreau un magazin la care sa duc si sa vad ce au. Din fericire au astia mai destepti de la BitDefender, Kaspersky si NOD32, Saracii astia de merg ca o pula belita, BitDefenderul face el scanuri de cacat si imi haleste memorie si cpu, plus ca fara anumite update-uri de Windows nu scoate anumite amenintari nici mort, de fapt ele sunt reparate de update-ul respectiv si cam atat, Kaspersky se apuca de updadatat si facut scanuri prin registrii si mai are n procese in spate cand iti este lumea mai draga iar NOD32....nu mai zic....pusca mea....

Norton Internet Security 2009 imi placea la nebunie. O interfata foarte buna si foarte usoara pentru un incepator si foarte stufoasa cu multe ramuri pentru un cunoscator. Un AntiVirus Profi zic eu...dar de unde sa-mi cumpar key nou? De pe net doar? Pusca mea..... Vreau si eu support in Romania si un punct de vanzare. Macar ATAT!!!

AAAAAAAA stai.... fara support nu se poate vinde :D Naspa... :(

0 Comentarii:

Post a Comment