Saturday, February 13, 2010

Cum RDS Suge Iar

Stiti voi ca RDS are ip-uri dinamice, nu?

Eu am o matusa tare desteapta care nu prea se multumeste cu barbatul roman si cauta o alta aroma. Uite cum intra ea pe tot felul de site-uri de nebunie cu barbati si da yes si ok si accept la orice. Uite cum se trezeste cu o citatie de la politia romana ca este actionata penal :) Se duce acolo si afla ca dupa IP-ul ei au fost postate niste anunturi pe anumite site-uri, de matrimoniale, despre o anumita doamna care ocupa o anumita functie in Radioul Europa FM. Se duce la politie da o declaratie ca nu cunoastem, nu stie, etc. Dupa, afla ca mai sunt 18 persoane citate, adica prostii care au avut IP-ul ala :D

Faza misto: Matusa mea intreaba de unde stiu ei ca ea a fost pe IP-ul ala? Politia romana raspunde : DE LA RDS!!! Sun la RDS si intreb daca ei dau datele la politie. RDS raspunde: Noi nu, nu dam datele la nimeni, nici macar la politie. :)

E sa-mi sugeti mie voi penisul cu IP-urile voastre dinamice si cu tot cacatul vostru de retea de doi lei. Pe cuvantul vostru? Pai si matusa mea cum de a fost chemata la politie? De unde au stiut polistii ca ea a avut ip-ul ala? Pai dupa MAC zic ei. Eu iar incep sa-i binecuvantez. Mac-ul nu se vede in internet :D si au inchis telefonul.

Deci draga RDS eu sincer te-as da in judecata pentru ca nu ai un sistem bine pus la punct pentru a da politiei datele concrete despre cine a fost pe ip-ul respectiv. Nu chemi 19 oameni de la munca sa-ti bati joc de ei pentru ca tu esti foarte lenes.
A da si in contractul ala de cacat nu spune ca tu nu oferi sau oferi datele la politie. ;)

Stiu si matusa mea este de vina da instaleaza orice. Dar ce sa-i faci...este greu cu internetul :)

0 Comentarii:

Post a Comment