Thursday, February 18, 2010

Sunt Sarac

De ceva vreme eu ma tot joc pe net si am "prieteni" prin diferite colturi ale planetei.

Ce nu inteleg eu:

Acum ceva timp am dat pe steam peste un tip care este din Suedia. Are 30 de ani si este instalator de meserie. Am tot vorbit cu el si din vorba in vorba am aflat ca este bolnav iar financiar este ajutat de mana lui. Ok pot intelege asta.

Cum de are:

Are 25 de jocuri pe steam. Se joaca zilnic mai mult ca mine. Tot timpul este pe steam si se joaca. De ce nu cauta alt loc de munca sau nu stiu ceva care sa-l ajute decat sa petreaca 9 ore pe zi in jocuri.

Ce ma uimeste:

Ca nu este singurul peste care am dat. Ce este si mai socant? Acesti oameni iti cer bani. Gen: "I see you as a ... well send some money to me because i am broke" Cam asta am auzit de foarte multe ori, si in S.L. si pe Steam si alte jocuri.

Cum reusesc:

Ei sa-si cumpere jocuri, sa-si plateasca facturi, sa-si permita interentul, sa-si cumpere de mancare daca sunt saraci lipiti?

Pentru mine este un mister, poate cineva sa-mi explice?

0 Comentarii:

Post a Comment