Thursday, March 11, 2010

A fost.....

Tin minte ca eram mic cand am primit de la un vecin o caseta de hip-hop de romania. Era B.U.G. Mafia - Dupa Blocuri. Mama si ce mai ascultam eu la scoala in ore si acasa fara sa stie mama. Si dupa, am inceput sa-mi cumpar casete singur din CEC iar mai tarziu CD-uri. Mama ce aventura era sa le ascund de mama. A reusit ea sa-mi arunce CD-uri cu Parazitii (Iarta-ma, si acum tin minte albumul ala) si Mafia :)

Si acum ascult piesele alea vechi de la Mafia. Imi place tare mult cum sunau si mama cat de tare era UZI cand incepea sa bage el acolo pe vers. Acum parca nu mai ma simt asa. Ascult tot felu de persoane din scena asta trista de Hip-Hop din Romania si parca nu au frate ce au avut astia. Pai cand dau drumu la piesa : "Cartieru' Pantelimon", moama cum suna. Pai imi aduc aminte de cum eram in curtea scolii si ascultam cu baietii din clasa cele mai tari piese de pe vreamea aia.

Tin minte cand a iesit "Tupeu de Borfas" sau "Un Doi si Trei de Zero" ca rupeau piesele astea si tin minte cum rasunau pe TV sau pe la colturi.

Acum nu stiu....parca totu-i foarte trist....nu am mai simtit bucuria asta de a asculta o piesa de la albumul lui Cheloo - "Fabricant De Gunoi".

Astept un nou album Mafia in care sa-l aud pe Tatae ala fan Dr.Dre cu instrumentalele alea gangsta rau cu o tipa pe fundal sau pe UZI cu vocea aia super tare. Si astept si de la Parazitii ceva nou dar in genul "Nici o Problema" sau "Categoria Grea"

Astept...astept....

PS: Am in original ceva casete hip-hop de la noi :)

0 Comentarii:

Post a Comment