Saturday, May 29, 2010

Generatia Mea

Vorbeam zilele trecute cu Aura Tatu despre generatia mea. Generatie care a crescut oarecum intr-un sistem jumate-jumate.

Am scapat de comunism dar a venit un sistem nevazut si doar auzit din povestile celor care fugeau in America si reuseau a scrie celor dragi de aici. Un sistem in care descoperim computerul, televizorul cu 100 de canale si internetul.
Cu toate ca am crescut in aceasta explozie a technologiei asupra Romaniei, nu suntem tampiti ca generatia de acum. Da, suntem defecti pentru ca nu stim unde ne este locul. Am vazut filme de dragoste care ne-au dat universul peste cap la varsta frageda de 14 ani. Am descoperit eroi in desenele animate si in orice tip care taia capete si eradica orice forma de rau.
Generatia mea este atrasa de astfel de eroi din simplu motiv ca a trait epoca comunista din auzitele celor care se vaitau. In ultimi 20 de ani tot ce am vazut la TV au fost niste oameni care au fost "asupriti" de epoca Ceausista si unde altundeva sa-si verse nenorocirea decat la TV. Am trait cu ei si am crezut in spusele lor. In momentul in care am crezut in "aventurile" lor am avut nevoie de un bun absolut care ajuta la eliminarea raului din viata noastra.
Am crezut si credem fals. Nu stim unde ne indreptam si de ce anume avem nevoie pentru a trece peste acest sentiment de confuzie indus de media din ziua de azi.

0 Comentarii:

Post a Comment