Friday, October 1, 2010

MS and Keyboards.

Cum cautam eu pe net diverse dau peste tastatura mea. Si observ ca a scazut cu doar 30 Ron la pret. Putin, cand am cumparat eu aceasta tastatura, ea costa 280 Ron. Acum costa 250 Ron.

Ieftin, nu?

Tastatura se numeste  Microsoft's Natural Ergonomic Keyboard 4000

Eu am fost si sunt fanul tastaturilor de la Microsoft (MS) de cand am cumparat prima tastatura ergonomica de la ei, si anume: ASTA
Am zis lucrul asta de multe ori: MS se pricep la periferice ergonomice, de la tastaturi la mouse la controllere.

 Ce-mi place cel mai mult la aceasta tastatura este fix bucata cu numarul 4 din poza. Este special facuta pentru incheietura, sa nu-ti amorteasca. Da este o imitatie de piele dar este foarte confortabila.
Butoanele de multimedia nu ma pasioneaza sa le folosesc. De doi ani de zile daca am apasat de 10 ori mute este sarbatoare. Daca sunteti interesati puteti vedea aici ce fac respectivele butoane.

 Lucrul care ma impinge spre tastaturi ergonomice este fix modul in care este impartita tastatura. Nu trebuie sa-mi misc mainile dintr-o parte in alte dupa taste. Totul vine cum trebuie pe manutele mele finute de balerin.
Multi ganditi ca este buna pentru a scrie si cam atat. Daca priviti cu atentie butoanele sunt la o distanta decenta. Deci, dragi gameri credeti cand spun ca este foarte buna pentru gaming.
Eu unul nu am o parere foarte proasta despre Razor in legatura cu tastaturile facute de ei. In opinia mea acele tastaturi arata ca dracu si nici nu-ti ofera confort.

 Tastura se conecteaza la PC prin USB si este wired, adica are cablu. Nu recomand si nici nu am recomandat tastaturi wireless, adica fara cablu. Mousi, da. Tastaturi, nu. Prefer o tastatura prin cablu la orice ora.

 Daca sunteti dornici de o tastatura ergonomica puteti achizitona aceasta tastatura cu incredere. Face toti banii

0 Comentarii:

Post a Comment