Sunday, October 24, 2010

Telefoane Mobile

Nu prea sunt eu fanul telefoanelor mobile dar pentru a nu ramane prost mi-am luat si eu acum cateva luni un telefon cu touch screen.
Telefonul este un HTC Touch Diamond.
Sunt multumit de el in general. Singura problema a telefoanelor Touch Screen este bateria. Mai mult de o zi daca vorbesc la el nu tine. Nu am reusit sa gasesc o versiune de android compatibila cu el. Nu am reusit sa-i pun alt Windows cu toate ca am intrat pe XDA-Developers forum si am urmat exact instructiunile de acolo. Tot cu Windows 6.1 am ramas.
Per total sunt multumit de telefon dar sincer as vrea ceva la care sa ma tina bateria mai mult. Ma gandesc la un Nokia, nu stiu sigur dar poate la Nokia. Nu iPhone, sunt prea scumpe la ce pot face aceste telefoane. iPhone=fite

0 Comentarii:

Post a Comment