Wednesday, November 19, 2008

Fuck This...


Okay acum stiu ca am un cititor fidel :)) in partea stanga exista abonare RSS :D ;)

Amintire one O one :)
Acum : "Fuck reading my emails, bitch read a fuckin book!"

Trecem la actiune ca un film super rupt xxx, ti-am cumparat si carte dar tot mail-urile mele iti placeau mai mult...tot arhiva de messenger era mai misto....

Acum gandeste-te draga cititorule la o tocilare care nu a vazut pula in viata ei si nici dragoste, a da a simtit ea un sentiment chinuit din cauza unui hormon dereglat dar din pacate nu a iesit.Asa ca niste lame au taiat niste vene chinuite de singuratate si putin sange a curs.

Dupa aia mergem la noaptea plina de sex in care nu ii venea a crede cum este si ca tin la ea
Da am tinut la ea si culmea in primele luni am fost tarat prin mistouri in fata colegilor de nu stiam cine sunt...dar am trecut si peste.

Acum gandeste-te la o mama disperata care detine o lesa pentru o pustoaica chinuita de faptele rebele din trecut.Nici macar in fata blocului dupa ora 10 :|.Probabil sistemul comunist este inca era in floare.

Acum: Ce dracu daca nu-mi mai spui buna crezi ca sunt atat de indurerat...daca te tine de mana sau in brate sau saruturi sau mai stiu eu ce.......crezi ca o sa-mi pese?LoL

Noap...nu sunt plin de gelozie....noap....nu sunt plin de ura sau mai stiu ce kkt-uri de genul asta dar probabil undeva in lumea ta blonda mascata odata de albastrul scos la inaintare te indeamna cu incredere ca asta este motivul.

Ei bine draga veveritza nu este asa, si in nici un caz n'o sa-ti spun.

Ps: el al tau nu are nici un amestec.
ea a mea nu are nici un amestec.

Intre noi doi doar ;)

0 Comentarii:

Post a Comment