Monday, November 17, 2008

You CAN'T change me!


Lol...da este un defect...lol....
Okay si eu care credeam ca tu chiar suferi si eu gandeam : frate cum s'o impac :))
Dar : "By the time you read this, I'll be long gone"


Chiar nu ma poti schimba...ce nu intelegi? asa sunt eu.


Stiu cand vb ca daca exista ceva cu ala ca nu este posibil si acum te vad in bratele lui....... :))=))
De parca mai dau un scuipat....Oricum am fost primu...dar asta nu prea conteaza...
Dar oricum nu vars lacrimi, nu am de ce....dar este un subiect bun de pus pe bloag... :))
Ehh oricum am incercat sa ma schimb...dar...nu merge :)...oricum adu-ti aminte de cum erai acum un an si ceva si cum am reusit sa te imblanzesc :)

Ehhh...Macar am contribuit la relatia asta pe care o ai acum.Ce ma amuza este ca nu el nu este ce vrei :) este o simpla marioneta care face exact ce ii spui si ce vrei tu :))

Control Freak, chiar daca acum spui ca nu te intereseaza si faci lucruri sa-mi faci in ciuda : NU MERGE!!! chill out stai in banca ta ;)

Eu nu inteleg femeia care se agita pentru fostul iubit, pe cuvant poate imi zice cineva si mie care este zmecheria.... :)

Bai Za Uai : Bitch fuck reading my emails, bitch read a fuckin book!/it's over, and it don't even phase me

Oricum think about his dear reader....dupa ce mi-a facut sex oral se saruta cu el :))=)) deci eu in momentul asta rad cu lacrimi....numai pot...deja imaginea este una placuta....
Da stiu sunt BOLNAV!!! :)))

PS: numai este virgina in nici o gaura!!! :D

4 Comentarii:

Anonymous said...

Intrebare: spui ca nu te poti schimba,te poti naste din nou?cred ca de asta ai nevie sa te potischimba.Un simplu update ma indoiesc ca ar fi suficient.Nu te cunosc peronal,dar sincer dupa ce am citit aceste randuri de pe blogul tau nu cred ca exista persoane,oameni,fiinte intregi la cap care sa vrea sa te cunoasca.Nu stiu cine este fata despre care ai scris dar banuiesc ca te-a parasit,deci o fosta.Nu pot decat sa o felicit pentru alegerea facuta ,in acest caz.
Multa bafta in continuare!

Unknown said...

Chestia cu nasterea a doua oara este o aberatiie policroma.

Nu am fost parasit si am parasit-o, da stiu sunt un bolnav din toate punctele de vedere.

Cine ma cunoasta ma accepta.

Oricum vad ca ti-am captat atentia, doar ai citit postul si ai comentat, stiu esti revoltat(a) dar te astept cu un mail pe danutz.daniel2007@gmail.com poate comunicam mai mult pe messenger, yahoo that is.
;)

Anonymous said...

fiecare om isi are nebunia lui. si oamenii nebuni is frumosi. so.. fiecare are dreptul sa spune ce simte.,... so go for it! do it! ne lovim constant de prejudecati, hai sa le daramam mai bine!

bafta la scris.

Anonymous said...

aha...
deci stii ca dupa ce ai scris toate astea nu mai poate ramane loc nici de buna ziua, nu?!

Post a Comment