Wednesday, January 28, 2009

La Box E O Zicala....

Bunicu tot zicea la un moment, tataie eu am fost antrenor de fotbal si aveam sala de forta comuna cu cei care faceau box.
Si cand mergeam cu echipa sa ii pun la forta auzeam antrenorul ca le zicea la pustanii care se credeau zmei:
"Tinere la box e o zicala: ciocu mic si joc de glezna"

Constant acum ca in viata e la fel, trebuie sa taci si sa-ti faci mersul, cat mai bine.

Nu sunt genul care invata de se omoara.Sunt genul care invata doar ce ii place.
Recunosc bacul l-am luat pe copiat.Prin liceu am trecut in vizita.

In generala eram genul de copil dracos pe care il bateau toti pentru ca ii injura.
Carte?in nici un caz, computer, hc si dupa 286 apoi 686 si dupa primul meu duron la 800.

Apoi in liceu am invatat ca papagalul pe care il aveam eu la purtator ajuta foarte mult la profi si in general la colegi.

Problema era alta: FETELE.

Da , eu , cu greu am invatat cum sa vorbesc cu o fata sau sa ii zic ca-mi place de ea and shit.

Nu conteaza ce am fost, conteaza ce am ajuns.Conteaza ce vreau in continuare.
De curand am aflat ca am ajuns cel mai bine din clasa mea de generala.

Nu mi-a venit a crede.Cand am fost la o intalnire, eu eram foarte degajat si relax si o "ardeam" foar chill si culmea aveam cele mai multe lucruri de povestit.

Restu' taceau si ma ascultau si culmea radeau la glumele mele.
Daca-mi aduc aminte in generala nu eram prea popular.

Cand le-am spus ca fac si radio(bine sunt la inceput)au ramas masca.
Le-am spus frate uite muncesc aici, nu urmez nici o facultate am atat salariu.
Cand au auzit nu le-a venit a crede, unu frate eu nu muncesc ca facultatea....ala nu stiu ce...ala asa...

Cand am plecat de acolo am zis asa : "Sa-mi bag pula in ea de viata cat de tare sunt"

Concluzia: Daca eu am reusit nu inseamna ca se poate la oricine, am avut noroc zic eu.
Poate ca sora mea mare vegheaza de undeva de sus si are grija de fratele ei mai mic.

Oricum tare as vrea s'o cunosc.Sa ii spun ca-mi pare rau si as vrea sa fiu eu in locul ei.

Numai bine de aici de pe pamant.N'am mai trecut pe la mormantul tau, imi pare rau.

0 Comentarii:

Post a Comment