Friday, January 30, 2009

Stupid Girl...

Priveam netul acesta mare si mirobolant si am dat peste un blog al cuiva pe care cunosteam.
Si marea a fost mirarea mea cand am vazut un post pe nume: "Birocratia versus prostia, in Romania!"

Toate bune si frumoase. Incep cititul, incepe ea si-mi zice de incompetenta si birocratie si tot felu de lucruri grele mai grele decat vorbele lui Ciutacu(scuze maestre)

Daca stau bine si-mi aduc aminte nu putea pronunta euro ci ieuro sau nu emanuel ci iemanuel.

Tuta grajdului(pentru ca este o mare vita in grajdul comunal) a elevat prostia din capul ei la un alt nivel.

Draga "bloagerita", cum spuneam: ieuro creste si ibeme nu "aibiem"(I.B.M) a bagat haine noi, a nu stai I.D.M. era ala cu toalele.

Hai frate, eu in locul tau aruncam blogul la trashbox sau recycle bin, apoi dadeam un tur prin Stupidia Land pentru a ocupa tronul de onoare.

Ce-mi plac mie "tarfulitele" astea mici asa care se cred buricul pamantului caci cum zicea cineva: "sug pula de parca sparg seminte"

PS: am doi saci de puli, baga un mail si treci la spargere.
PS:Asa inveti si dictie cu bastoane taica cu bastoane.

0 Comentarii:

Post a Comment