Friday, February 6, 2009

Da-mi Un Semn De Pe Al Meu Pamant

Nici un emo la orizont, nici o cacareaza care sa strice ceva azi.
Liniste coaie.Hmmm...dubios coae.
Asteptam tunete si fulgere dar what tha fuck(Zeus a fost chill azi)

Mai stie cineva care era sensul evadarii?
Adica asteptai sa pleci dintr-un loc cat mai repede sa ajungi in alt loc cat mai repede. :)
N-am mai simtit asta de foarte mult timp.
Era o senzatie de genul : trebuie acum!!!
Acum sunt ceva mai chill, oare este bine ori rau....pula mea nici eu nu stiu sigur.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! aproape ca am uitat:

Dragostea nu exista in afara omului, ea exista in interiorul omului.
In interior ea se hraneste si traieste ca un cancer, in exterior moare.

Dupa ce se instaleaza, dragostea provoaca niste simptome ceva nu tocmai normale.
Bine, nu toti ne manifestam asa(adica haotic)si apropo cand nu iubesti este linistit, cand iubesti inseamna ca te mananca.Si dragostea apare cand "uaomu" o gagaie, dupa ora 12. :)

Apropo Cupidon ala mic e şaşiu rau :) stiu eu de ce.

0 Comentarii:

Post a Comment