Wednesday, February 4, 2009

Prin Parc

Aseara am fost in parc.Exista la Unirii parculetul, acela unde se pun aia cu patinele in fiecare iarna.
Cum mergeam asa pe carare in stanga dau cu privirea in una care saraca plangea ca dracii.
Mai departe tot pe stanga pe o banca era una cu unu unde ea plangea ca e gravida si ii explica lu ala cum sta treaba cu avortul.
In continuare il vad pe un gagiu pe la 25 de ani cu una care cred ca avea 35(asa arata)si se ruga de ea sa nu se desparta.M-am asezat pe'o banca si m-am uitat la "tv".
Sa-mi bag pula daca am inteles ce a fost aseara.
Cred ca seara emoiizilor, au iesit din case pentru a plange in parc.
Ba sa-mi bag pula.

Dupa m-am dus si eu in Unirii Mall sau cum dracu ii mai zice.
Am cumparata o carte, prima carte a lui Joe Hill(nu pentru mine)m-am uitat la jocuri si dupa "MEC".
Am stat ceva pe acolo si dupa acasa.

Concluzie: ziua de ieri a fost un cacat.

Ziua de azi a inceput bine dar prevad un emo la orizont aberand.

0 Comentarii:

Post a Comment