Monday, February 2, 2009

Despartire Dulce Despartire

Stiu, stiu este nasol sa te desparti de cineva nu trebuie sa-mi spui mie lucruri de genu'.

Dar nu trebuie s'o arzi la modul ceapa in casa.Chill out dude, asa este ea asa esti tu, inseamna ca n'a fost sa fie.Nu este nici prima nici ultima si apropo i feel you ;).

Treaba asta cu iubirea este naspa de tot, daca nu ai nervi de otel nu tine.
Cateodata ajung intr-un punct in care incep sa ma gandesc ca se pune ceva in apa sau in tampoane sau in mai stiu eu ce, de uneori ele se poarta asa cu noi.
Sau cine stie poate ele se comporta normal si noi de cacat cu ele.
Fuck it, nu stiu pur si simplu totul merge de la sine in general.

Sincer m-as intoarce inapoi chiar m-as intoarce in timp dar am nevoie de un motiv, un motiv puternic.Am o piesa in cap acum, se numeste Chino Xl - Sorry.Cauta piesa si asculta mai ales refrenul.Da este cu dedicatie pentru tine.


De final :

Imi cer scuze pentru ironiile postate aici, n'am vrut sa ranesc intr-un fel sau altul doar ca: omu la nervi mai zice si culmea si face.


PS: Nu-mi sta in caracter sa fac lucruri de genu' dar acum nu stiu pur si simplu sunt lovit.

0 Comentarii:

Post a Comment