Monday, February 2, 2009

Ai Dreacu Fani

Sunt prins intr-un cerc dubios si stau si ma intreb: ma da toti au fani?
Ma sunt curios cate vizite au unii asa pe un blog de ai dreacu organizeaza o intalnire si vin 5 distrusi la intalnirea pizdii.

Domne noi suntem fani, penibil.Si mai penibili sunt autorii care vin si se bat cu pmnul in piept.
Okay aici ziceti ca Bobby Voicu zicea ca este bine sa ne cunoastem comunitatea.Aveti Hi5 sau id de yahoo messenger?
Mai mult nici nu vreau, doua-trei poze, cateva texte and that's all folks.

Sunt curios daca cititorii mei ar veni la o altfel de intalnire, nu ca fac eu asa ceva.
Figuri de buftea, n-am ce zice.

A si pe aceasta cale doresc sa le multumesc celor 500 de unici zilnic care intra pe acest blog.
Da coae 500 nici mult nici putin, exact cat trebuie.

Ps: am bani de domeniu si hosting si stiu sa-mi fac un blog dar pentru ce?

1 Comentarii:

Anonymous said...

Sunt cel mai fan de fan al tau.te citesc zilnic.esti idolul meu

Post a Comment