Sunday, February 1, 2009

Seed Sau Disable :D

Pe un anume tracker de torrente se poarta o gramada de discutii revolutioanare de cand staff-ul a bagat o regula foarte tare.

Si anume :

Restrictie de download - Last 15 days

S-a constatat ca in ultima vreme hit&run a devenit un sport national pe tracker si am hotarat sa incercam stoparea acestui fenomen. Evident, au existat mai multe abordari: disable (relativ ineficient in conditiile in care nu este o problema obtinerea unui nou cont), wait time de 12/24 de ore (s-a incercat deja dar fara efecte spectaculoase) si alte diferite restrictii. Cei care vor avea ratie supraunitara nu vor avea de suferit.



Utilizatorii vor fi promovati automat la clasa de Power User daca:

# au uploadat cel putin 25 GB
# au ratia mai mare sau egala cu 1.05
# contul a fost creat cu cel putin 1 zi in urma

Promovarile vor fi facute automat de catre scriptul serverului dupa 00:00 ora serverului.
Logic si normal, eu sunt de acord cu aceste reguli.Tinand cont ca am un upload de 3 TB si un download de 500 gb am o ratie de 7.113(zmecher, stiu)

Acum priveam pe forum, si ce vad eu aici?
Priviti si voi la conversatia urmatoare:

salutare am o mare problema viteza mea maxima de upload e de 40kb si desi stau destule ore sa uploadez nu fac mai mult de 500 -600mb zilnic cea ce e f putin in conditiile in care am 225 de gb downloadati, am net de la click net si desi modemu e de 6 mb mie imi merge cu 600kb.ori ma ajutati sa cu ceva sfaturi cum sa imi maresc viteza ori nush cati ani o sa stau ca sa fac 1.00 la ratie. ms anticipat

Raspuns 1

E cam greu sa recuperi in conditiile astea ... incearac sa-ti schimbi ISP-u.

Raspuns 2

stai asa , nu te emotiona , pt inceput ca sa nu iei disable ai nevoie de ratio 0.300 ( din cate stiam ) ... iar de la 0.300 ai destul timp ca sa iti cresti ratia la 1.050 , tine minte , Roma nu a a fost construita intr-o zi

Raspuns El:
ce haiosi sunteti la ora asta nu prea am ce face in conditiile astea vb lu upcu, iar ficco ce vrei sa stau pana ajunge lumea ca in fallout(adica sa vina apocalipsa, care app nici nu stiu cand vine deci e posibil sa nu fac totusi pana atunci) ca sa ajung la 1.00?rog pe sefi de pe aici sa scoata din 15 zile sa avem 5 zile sau asa, ca in 15 zile poate chiar vine apocalipsa si nu apuc sa joc burnout

Acum sunt undeva intins pe scaun si vad toti babalaii care nu stiu sa citeasca niste reguli cum se dau cu, curul de pamant ca ei au contul blocat :)) =)).

Deci: Dragi copchilasi, SEED IN PULA MEA!!!!!

Ca si eu am curent de platit dar tot House si Dexter ruleaza ;)

0 Comentarii:

Post a Comment