Tuesday, February 3, 2009

Spaimă si Zguduire

Nu prea am chef sa scriu dar nu am somn deci scriu.Sunt inundat in ganduri.

Si Incepem:

"Bagajul trecutului pe care il aducem intr-o noua relatie conteaza enorm si ne impiedica uneori sa fim noi insisi"

Acel bagaj a oferit o cheie catre o usa prin care nu ai mai calcat.Acel bagaj ti-a oferit primul sincer te iubesc .Acel bagaj ti-a oferit prima imbratisare reala din viata ta.

Ti-ai dorit enorm sa simti?Cate simtirii ai avut cu mine nu cred ca ai avut in acele minute in care picaturi rosii au patat albul cearceafului de un alb pur.

Sa-ti mai spun ceva siguranta nu se pierde, te nasti cu ea pierduta, siguranta o castigi, o castigi cand te zbati si cand lupti pentru ea.
Fiecare minut fiecare secunda, te bati pentru ea, "omori" pentru ea.

Inca nu ti-ai dat seama ce inseamna acest mare cacat?
Acest mare cacat care se numeste viata, ce inseamna sa traiesti tot timpul cu nesiguranta in sange, sa traiesti la maxim, sa te doara undeva de ce cred cei din jur, sa te doara undeva de ce simt altii.
Acest mare cacat inseamna sa crezi doar in tine, sa te doara doar de tine, sa traiesti la maxim doare pentru tine, sa observi ce se intampla in jur tau doar.

Dar tu draga mea,vorbesti de parca ai sti ce inseamna, cand tu defapt nu stii niciun cacat.
Nici tu nu crezi ce vorbesti,cand vorbesti,da' vorbesti.Vorbesti de parca-i stii ce-i teama.

Uite-te in ochii mei si zi-mi ca este totul real, ai curajul sa ma infrunti fata in fata ai curaj sa-mi spui ce simti si cum sta situatia.

AI CURAJ IN PULA MEA NU TE MAI ASCUNDE!!!!

Si Simti Cum Ceva Mi S-a Rupt In Visele Tale?

Ghici tu ce!!!!

0 Comentarii:

Post a Comment