Wednesday, February 4, 2009

Inutilitati

Sunt antisocial, chiar asa.
De ce pula mea sa-mi bat eu capul cu tot felu de cacaturi care ii freaca pe altii?
De ce sa-mi bat eu capul in a incerca sa-mi ating perfectiunea dorita de 10 labagii tristi ce privesc de dupa geamu blindat din spatele meu?

Am sanse sa ajung un om normal caruia i-ar pasa de ce cred astia de langa, cam cate are un puscarias sa castige la 6 din 49.

DOI ZECE!!!! Intelege careva unde ajung?
Am ajuns la concluzia ca pe acest blog nu vars afara doar refulez.
Tot ce trebuie tinut minte este : Above all Keep A Stady Tempo.
Trebuie sa raman calm ca un sniper, si sa ma enervez cand doar mangai tragaciul si nu sa-l strang.

Am adunat atata ura si mizerie incat gandurile intunecat pateaza albul asta de cacat.
Daca ai cunoaste tu cate am eu in cap probabil te-ai speria si nici macar nu ai mai avea curajul sa-mi vorbesti, numai vorbim de privit.

In general sunt chill la suprafata dar in interior sunt mai activ ca un vulcan virgin.
Sunt noroios te impotmolesti cand vrei sa treci de mine si mai tare este ca nu ma poti uita.
Dar recomandarea mea este: Mergi cu Dumnezeu fiule.

Nu sunt deasupra sunt chiar sub toti undeva in adancuri, probabil de aia arda astia de dorul meu.

PS:Plictiseala.Vreau sa-mi perpetuez specia.

0 Comentarii:

Post a Comment