Wednesday, March 18, 2009

Bogdan Naumovici Suge!!!

Din surse mai mult ca sigure am aflat ca azi Bogdan Naumovici(ala cu Batman) a fost astazi la FJSC si a vorbit despre Publicitatea in Campania Electorala. Pana aici toate bune si frumoase, partea foarte naspa(scuzati limbajul) a fost cand a inceput sa-si ridice la suprafata aerele de mare talent stralucitor din noroiul societatii noastre minunate.
A inceput sa faca misto de blogherii de la noi precum: Zoso, VisUrat si tot asa.

De ce crede el ca poate? pentru ca a facut niste reclame mai mult ca okay? sau poate este o vedeta si eu nu stiam.

Ce nu-mi plac mie persoanele astea, le-as calca cu hummerul pe strada.

Cei care sunt interesati de sursa imi pot da mail pe daniel_tudor2006 [at] yahoo.com

1 Comentarii:

Anonymous said...

Nu l cunosc bine.L am vazut doar odata la B1.Nu a lasat sa fie inteles.Ii reprosez Rosia Montana.Nu cred ca i sa explicat ca un stat trebuie sa faca o afacere sociala ce presupune morala.Economia trebuie sa fie morala.
Statul printr o a sa regie,trebuie sa dea de lucru la oameni.De nu are bani pt a cumpara o tehnologie sa faca subscriptie publica.Sigur va primi ,,un leu pt un gold eu!,,Nu poate lasa bogatia tarii ce se cuvine a fi redistribuita romanilor,strainilor ,contra cateva faramituri
De nu poate ,sa lase generatiilor ce vor veni.
De poate ,are avantajul ca lucreaza lent ,nu salbatic cum ar face Golden Blitz ce in 15 ani ar lasa mormane de cuanuri,ce tot statul roman le ar igieniza ,de asta data fara a ltefaramiturile

Post a Comment