Wednesday, March 11, 2009

Despre Posting

Candva am fost si eu copil(doah) si cautam bagarea aia in seama, cum observ ca se cauta in zilele noastre. Cu timpul am inteles ca este mai bine sa stai in banca ta si sa vorbesti doar atunci cand trebuie, iar daca vorbesti sa o faci strategic si cu un scop.

De exemplu: Eu n-am scris pe blogul asta un post asa aiurea. Toate posturile mele sunt legate de ceva anume. Daca am vrut sa dau in cineva am dat.
Cand sunt in pana de subiecte, surfez valurile informatice pentru ca trebuie sa gasesc minim 3 subiecte de tratat. Nu am facut tam-tam ditr-un cacat.

Observ de ceva timp pe anumite bloguri niste subiecte care fac "link" catre mine. In prima faza chiar nu am stiut ce anume pot face, am incercat si eu aceasi metoda, dar nu a dat roade. Am intrebat si eu pe cineva mai mare in blogging iar raspunsul lui a fost: Ignora!

Stiu suna ciudat dar solutia de baza asta este. Daca cineva te ataca din anumite motive este bine sa-l ignori, sa-ti vezi de treaba ta.
Acum logic si normal ca daca ala chiar zice ceva pe bune nu poti sa-l ignori si trebuie sa te aperi, dar daca tot o tine lunga pe a lui, in prostie, solutia este : Ignora!!!

Nu inteleg cum anume "bloagheri" si-au facut un blog pentru a scrie numai despre un lucru. Pana mea sunt o gramada de lucruri despre care poti scrie si tu te opresti doar la unul singur? Pe acesti nimeni, ii vad un Vanila Ice(toata lumea stie doar o piesa: ice ice baby)
Toti cred ca asa devin cool. E na? Pe cuvantul vostru?

Take a look around.

2 Comentarii:

Anonymous said...

hah, inca nu te-ai invatat cu kestia asta? stai calm, nu esti singurul nicaieri. oricum, buna solutia primita!! ti-am mai dat-o si eu odata, demult..

Unknown said...

Da stiu, dar sunt uimit de prostia celor din jur. oricum multam ;)

Post a Comment