Wednesday, March 11, 2009

Scrisoarea unui....

Scumpa mea,

Stiu ca ne cunoastem de putin timp dar vreau sa-ti spun ca ce simt pentru tine este adevarat. Tot ce ti-am spus pana acum a fost complet adevarat. Stiu ca tu o sa-mi spui ca nu vrei sa auzi asa ceva pentru ca nu crezi in dragoste la prima vedere. Ei bine eu cred in dragoste, nu am pomenit de dragoste si nici nu pomenesc, dar ce simt cand te vad sau cand te ating, cand te vad zambind, cand te strang in brate, cand te sarut sunt lucruri... dar de ce sa le spun lucruri sunt mai presus de orice, nu se pot descrie in cuvinte. Stiu ca probabil nu vei crede ce scriu in aceasta scrisoare dar lasa-ma sa-mi formulez altfel gandurile.

Eu sunt un corabier care isi asteapta a lui scumpa fata sa-l salveze de ancora grea care il trage pe fundul apei. Daca tu nu o sa ma salvezi eu sunt corabierul ce se va inceca. Tu esti o naluca care ii da speranta pentru a putea rupe lantul greu ce-l tine ancorat in aceasta mare neagra. Gandeste-te doar cum noi sunt nimic, dar un nimic atat de important incat prindem viata, viata putem prinde doar impreuna. Cand ridic mana spre cer, norii prind forme, parca vad mana ta cum vine spre a mea. Te rog lasa-ma sa cred in tine, lasa-ma sa cred in noi.

Scumpa mea,

Poate asa intelegi mai bine cuvintele ce le-am asternut pe aceasta foaie.

Semnat : Corabierul




Oliver-TSS (Eu sunt corabier)
Asculta mai multe audio Muzica »

Ps:Acest post este in viziunea mea scrisoarea corabierului catre iubita lui.

0 Comentarii:

Post a Comment