Monday, March 30, 2009

Parca te cunosc de undeva....


Un alt lucru pe care nu-l suport este cand te intalnesti cu cineva pe care-l cunosti si nu-l bagi in seama.

Da, despre tine vorbesc.

Si acum traducerea. O respectiva prietena sau fosta prietena, asta probabil trebuie sa inteleg din atitudinea ei, ma observat cand eram in troleu dar era probabil prea "obosita" sa-mi spuna buna. Eu am observat o tipa care semana cu ea dar am zis ca nu este ea.




Dadeam un salut dar am observat ca este ea prea tarziu,anume cand a trecut strada mi-am dat seama ca este ea, damn.
Ce nu suport eu lucrurile de genul asta. Dar cred ca respectiva cartea de Stephen King era prea buna s-o lase jos din mana pentru un : Buna! Ce mai faci?

Ehh... eu te iert, mai departe cel negru cu mila.

Chiar sunt putin suparat ca a avut loc aceasta intamplare, aveam asteptari mai mari de la stimabila.

PS: nu exclud posibilitatea urmatoare: nu ma vazut. Daca asa este. Mii de scuze.

LE:Nu am fost vazut.... Damn...Deci Scuze.

0 Comentarii:

Post a Comment