Monday, March 30, 2009

Primul in orice.

Am observat ca de curand este la moda si cool sa faci ceva iar media sa spuna : Primul!!!

Spre exemplu zilele trecute am citit pe undeva ceva de genul : "Primul concert din online-ul romanesc." Cum vine asta ? nu stiu, probabil nici ei. Daca este vorba de online pai uite-te la TRavka, care au dat drumu la albume pe net.

Acum observ o nesimtire din partea celor de la Agresiv sau okapi sound.



Cum adica primul ShowCase de productie muzicala din Romania? Sa muriti voi?
Poate silent strike inca nu a aparut sau mai stiu eu.
Daca puneati Primul ShowCase de Productie Muzicala Hip-Hop din Romania mai ziceam.
Lauda de sine nu miroase a bine.
Sunteti plini de cacat. O parte din vina o detin si cei de la Agresiv, care puteau spune: Coaie nu suntem noi "za first" pe orice plan muzical. Suntem in Hip-Hop, dar doar atat.

Stiu stiu, mi-am facut dusmani, dar si cu postul de aici am capatat dusmani.
Sincer chiar nu-mi pasa, daca maine apare in ziar un titlu: "Blogger batut pentru posturile sale" sunt deja un 50cent blogosferic. Gye :)

PS: Cu greu gasesti un mix bun. :)

0 Comentarii:

Post a Comment