Thursday, April 30, 2009

Betia unei nopti de vara

Povestea ce urmeaza este a unui batran programator care a trecut prin viata.

Aveam eu un tovarasi pe nume Gogoasa. Gogoasa al nostru era betiv notoriu. Intr-o noapte bea Gogoasa al nostru si pleaca spre casa el asa linistit.
Dimineata, face ochisori Gogoasa si vede o gagica langa el in pat. Gagica tare dragastoasa pe Gogoasa, el cam scarbit pentru ca respectiva gagica era cam uratica.
Ea tot ii zice sa-i faca o cafea sa mai stea si tot asa. Gogoasa baga o replica destul de plauzibila: draga eu am niste afaceri de rezolvat azi, ma cam grabesc.

Pune haine pe el Gogoasa si pleaca. Iese din scara, opreste un taxi ii spune taximetristului: Spre Gorjului. Taximetristu se uita la el asa mirat si-i spune: pe unde vine asta? Gogoasa enervat: pula mea, esti taximestrist nu cunosti orasul? Taximetristul raspunde: Domne, eu sunt taximetrist de 20 de ani, dar de Gorjului in Ploiesti nu am auzit in viata mea de taximestrist. Gogoasa prost de uimire, spune: atunci spre gara.


Concluzie : Ce dor am de acele zile din liceu de betie in care nu stiam cum am ajuns acasa. Am un dor de toti colegii mei de liceu. De Chioru, Pico, Dumitru, Alex, Bodu, Nas......
Ce vremuri frate....unde sunteti bai nene?

Bodu era don juanul clasei.
Chioru si Dumitru combinatorii de meserie, de la telefoane pana la usa de termoplan a scolii.
Pico si cu mine o ardeam mai desptept asa, noi eram smecherii clasei, prosteam profesorii sa ne scuteasca de munca si orice alt cacat.
Alex era inventatorul clasei, de la statii de amplificare din magnetofoane pana la fabricarea de membrane audio pentru boxe.
Nas era cu vrajeala, daca aveai un telefon galben te prostea pana era rosu ca el.

Ce gasca aveam....ehh....vremuri......
Tin minte cand ne-a imbatat mosu ala mecanic, de ne-am dus la matematica beti pula toti. Faza cand am inchis directoarea cu dirigu in clasa si le-am furat clanta.

Multe amintiri....

1 Comentarii:

Anonymous said...

imi aduc si eu aminte de liceu ... lol .. bah dar dor nu-mi e in nici un caz .. poate doar de tampeniile care le faceam in perioada aia

Post a Comment