Wednesday, April 22, 2009

Inimioara rau o doare...

Uof...din celula asta a mea neagra care se afla in inimioara mea pot sa-mi permit si eu sa-mi pese asa din cand in cand, nu-i asa ?
Saraca de ea iar traieste o drama...ntz ntz ntz, nu inteleg chestia asta, cu mine mai greu sa ma stapanesti cu toate ca au fost doua pi****...femei care au reusit asta, dar ma rog trecem peste. Ea saraca nici cu un pam*****....slab de inger sa-i zic, nu reuseste mare lucru. Probabil "este multe probleme de rezolvat la baba omida maica" dar totusi sper sa-i treaca repede. :)

Apropo cu vara asta ma rog primavara, au iesit o gramada de pasarici pe afara.
Unde sunt emo kidele? n-am vazut emo kidel, hmmm dubios.
Oare sunt toti morti?

:-??

Ps:este 03:02 dimineata, aberez ca deah sunt artist. :)

0 Comentarii:

Post a Comment