Tuesday, April 21, 2009

Tumoarea mea

Cam de doi ani de zile am o tumoare. Nu este o tumoare din aia de genu asta este una metaforica, ca sa zic asa. Stiti cum sunt filmele alea americane in care tipul sau tipa are o tumoare si vezi doamne moare. Fac ei tratamente si tumoarea dispare. Dupa un timp tumoarea apare si trebuie iar tratata.E ceva in genul asta am si eu.
Acum am ajuns intr-un moment in care o pot omora. Problema este ca vreau razbunare :). Da, da stiu, razbunarea arma prostului dar, timp de doi ani de zile am suferit si am tipat de durere. Acum stau si ma gandesc eu ca este timpul ei.

Ce urmeaza scriu :)

PS: n-am nimic din punct de vedere fizic, adica ma rog mai nimic grav, daca scoate partea cu capul. Ehh oricum sunt bine. :)

PS2:Emo-Kids sunt iar pe zona :) astept vene taiate si dete palide :)

0 Comentarii:

Post a Comment