Friday, May 29, 2009

Despre Sefu, Sefi, Sefuti

Azi mi-am pus,si-am ascultat, pe iRiver emisiune lu' Gheorghe si Mihaiu cu tema: "Seful meu e cel mai tare"

Emisiunea a fost foarte interesanta si educativa, ca sa zic asa. Am observat ca angajati nu prea au fost, pe telefon adica. Sefii au rulat,pe telefon adica , cam naspa. Din pacate ce am realizat, a fost ca muncitorii din Romania nu prea fac lucruri din propria initiativa, necesita impingerea de la spate. Chestie foarte misto de analizat.

Tema de lucru: Daca nu faci si esti impins de la spate, se numeste ca nu iei atitudine. Daca iei atitudine, oare ce se intampla? Ghici:)

Ehhh...cam asta este problema din Romania de azi, daca faci ceva pentru binele companiei, nu-i bine. Nu-i bine pentru ca nu este lucrul facut cum trebuie. Adica nu este facut lucru ala in viziunea sefului, nu conteaza ca sefu poate e prost, urat si gras, el are dreptate, si nu conteaza ca poate ceea ce ai facut tu chiar ajuta compania. Lucrul nu este facut ca el, deci nu-i valabil.

Daca nu faci, nu-i bine pentru ca stai si nu ajuti la nimic. Adica trebuie sa te gandesti: seful ce-ar face?

Dilema?

Ei bine, cam asa se intampla in 90% din companiile din Romania. Pai nu-ti vine sa-ti bagi ceva plumb pe teava sa mergi la sefu, sefi, sefuti, sa-i hranesti cu niste plumb?

1 Comentarii:

Anonymous said...

geniala partea cu "pai nu-ti vine sa-ti bagi ceva plumb pe teava sa mergi la sefu, sefi, sefuti , sa-i hranesti cu niste plumb?" si fiindca eu inca mai traiesc cu stresul acestui sef, da m-as duce cu mitralera si l-as hrani cu ceva mai mult plumb:D

bv-o, fain postu', mi-a placut.
ella

Post a Comment