Monday, June 1, 2009

Music radio sau Talk radio?

Toate radiouile astea incep sa ma plictiseasca. Eu cand deschid radioul vreau sa aud niste lucruri interesante, inteligente. Spre exemplu ascult cu placere emisiunea de la Radio Guerilla, Emisiunea lui Andrei Si Mihaiu. Oamenii chiar spun lucruri interesant si discuta pe subiecte care ard.

Azi am avut un drum de facut, asa ca mi-am pus iriverul in urechi si am scanat prin posturi. Nimic. Ba dar nimic. Asteptam o emisiune de talk. Asteptam ceva care sa-mi trezeasca interes. Asteptam ceva inteligent. Ceva care sa-mi capteze atentia. Muzica si muzica si muzica. Muzica logic, si normal, de cacat. Toata adunatura electro-pop-dance-manelo-rnb din Romania.

What the fuck? Adica chiar nu mai am ce sa ascult? Toate radiourile astea din FM sunt o adunatura de jog-uri(asa se zice la cd-player in limba dj-iilor) care pun muzica de cacat peste muzica de cacat.

In FM ascult : RadioZu - Badea, Radio Guerilla - Emisiunea lu Andrei Si Mihaiu si Teatru Radiofonic. Alteva, pula. Nimic stralucit.
Buzdugan si Morar si-au pierdut farmecul, Carcotasii sunt super expirati si tot asa....

The Radio Is Dead, Fuck The Radio.

0 Comentarii:

Post a Comment