Thursday, May 21, 2009

"Presangiul" din mine urla

De ceva timp incerc sa-mi explic un anumit fenomen. Vad aparitia unor workshopuri sau cine stie ce seminarii pe partea de IT&C cu plata. Nimic iesit din comun, corect? Dupa ce primesc un mail cu evenimentul(si pretul evenimentului) , bag un send la un mail cu o intrebare : "Presa poate obtine acreditare pentru a scrie un articol despre eveniment?" Reply : "Nu, ne pare rau dar nu se poate"

Nu inteleg de ce se face un seminar sau workshop cu niste unii pe niste subiecte interesante dar nu este promovat. Presa mucles acreditare si tot asa.

Fratica, aveti impresia ca eu trebuie sa particip acolo sa-mi vorbeasca X despre securitatea sub windows? Poate ca da, dar totusi daca nu-mi aprobati cererea de acreditare degeaba primesc mail-urile alea in care sunt invitat sa dau 1.000 si ceva de euro pentru seminar sau workshop.

Eu mergeam pentru o parere, pentru a scrie cat de misto a fost sau cat de naspa a fost si ca nu se merita sa-ti arunci mia de euroi.
Dar stai : daca nu risti nu joci, right?

Sunt tare curios daca seminariile astea au succes.

PS: adevarul este ca sunt si un adevarat, cum zicea subiectiv, datator la gazeta :) Glumeam, nu sunt mare presangiu dar fata de altii atat cat stiu atat fac, dar invat :D

0 Comentarii:

Post a Comment