Tuesday, June 2, 2009

Net-ul din Moxa

Incerc sa fac si eu un amarat de browse-ing pe un amarat de port 80, din caminele Moxa. 
Oare Pot?

The following error was encountered:

  • Zero Sized Reply

Squid did not receive any data for this request.

Your cache administrator is it-suport@ase.ro


Se pare ca nu. Serverul de cache(un squid) este atat de prost facut ca merge din eroare in eroare. Nu stiu cum pusca mea se face dar pe aceasi priza primesc ip-uri din clase diferite. Orice port existent si inexistent este blocat, ca nu cumva sa faca cineva download. Normal ca adminii pizdii au acces la torrente si odc, ca ei cica sunt zei. Coite, nu va agitati ca am scanat si eu reteau si am gasit porturile deschise. 

Poate citeste un imbecil care se ocupa de net-ul din Moxa: In pusca mea un HTB si asa ramane banda la toata lumea. A da, poate treceti pe la mine cu niste bani si invatati sertizarea cabului. Nu de altceva , dar am resertizat 2 cabluri sertizate ca o mare pula.

Concluzie: Sunteti niste incompeteti si nu trebui sa faceti altceva decat sa mimati competenta.

0 Comentarii:

Post a Comment